CORPORATE & BRAND IDENTITY

POLISH HANDBALL FEDERATION

  • KATEGORIA : ORGANIZACJE / INSTYTUCJE, SPORT / TURYSTYKA / EKOLOGIA
  • RODZAJ : CORPORATE IDENTITY, BRAND DESIGN
  • KLIENT: ZPRP
  • ROK: 2008

Projekt znaku marki ZPRP oraz systemu identyfikacji wizualnej.

Związek Piłki Ręcznej w Polsce ma długą tradycję, istnieje od ponad 90 lat. Logotyp odzwierciedlał realia minionej epoki, nie istniał żaden system identyfikacji wizualnej, który mógłby pełnić funkcję promocyjną. To stanowiło barierę dla budowania silnej i nowoczesnej marki jaką chciał być Związek.

SIGNATURE zaproponowało rewolucyjną zmianę logotypu oraz stworzyło nowy, nowoczesny wizualnie systemu identyfikacji, oparty na zaprojektowanym znaku graficznym. Nowy symbol przedstawia w syntetycznym ujęciu postać zawodnika rzucającego piłkę, elipsa znaku nawiązuje do światła jupitera. Logotyp powstał w dwóch wariantach językowych (polskim oraz angielskim).

Prace nad systemem objęły m.in. projekty druków firmowych, materiałów promocyjno-reklamowych, gadżetów, upominków, odznaczeń oraz oznakowania urbanistyczno-architektonicznego. Dodatkowo opracowano znak okolicznościowy na 90-lecie Piłki Ręcznej w Polsce oraz sztandar organizacji.

WRÓĆ